Tranan och sedan lite magsjuka på det

Jag var på Tranan i måndags med min kusin Emma och åt en fantastiskt god middag.
Vi delade på två förrätter och tog sedan en varsin huvudrätt och en flaska dyrt vitt vin.
 
1/1 dussin sniglar Provencale
Ankleverterrin med endivesallad och fikonmarmelad
Moules frites med pommes och aioli
 
På natten vid 03 vaknar jag av världens attack av illamående. Magsjukan var ett faktum. Först trodde jag att det var matförgiftning men då vi åt samma sak och Emma inte blev sjuk så... Vid 05 fick jag somna om. Fick inte tag i någon på jobbet på morgonen så jag fick ta på mig kläder, en påse i väskan och åka in till stan för att öppna och vänta in kollegor innan jag fick åka hem igen vid 7.45. Jag klarade mig hem utan olyckor!
 
Nu mår jag bra och känner mig ganska återställd. Måste fortfarande äta småportioner och tänka på att äta långsamt för att inte få kramp men annars går det bra. Vilken jävla vecka.
 
I morgon blir det i alla fall jobb :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0