Flyttdax

Satan vad jag har legat i sista tiden. Vi får nycklarna till nya lägenheten redan i morgonbitti och jag har roddat ihop en flytt med 4 dagars framförhållning. Puh! Inte helt lätt med en dunderförkylning som nu har resulterat i en bihålsinflammation och penicillin.

Tjejen som ska hyra våran lägenhet var här igår och skrev papper. Hon köper också våran soffa, soffbord och tv-bänk så flytten av möblerna kommer gå plättlätt nu! Vi har hittat en ny fin soffa och en tv-bänk som vi ska köpa av vår vän Malin. Så himla himla bra!

Allting har verkligen flutit på så bra och smidigt så vi börjar undra när det ska skita sig?! ;) Aldrig, tror jag, eftersom vi båda är så jävla handlingskraftiga.

På lördag går flyttlasset med alla möbler och mina underbara föräldrar har gått ihop och hyrt en lastbil till oss i inflyttningspresent. SÅ skönt att slippa lägga pengar på det när man vill lägga dom på nya lägenheten.



Kommentarer
Jenny

Vad kul för er! Skönt för er att slippa så mycket stress :) lycka till nu med flytten på lördag !

2013-04-24 @ 12:33:34
URL: http://Www.identitetmamma.blogg.se
Mamma

Så spännande för er. Ska bli så kul att se lägenheten :-)

2013-04-24 @ 20:45:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0