Skål & ett stort grattis till... Mig!

 
Vilken fantastisk dag detta blev, en vanlig torsdag och allt!
Det började med bra besked på jobbfronten och avslutades med beskedet att jag kommit in på alla de distanskurser jag sökt till hösten! Stooort grattis till mig! Jag blev så till mig i trosan av alltihop att jag var tvungen att köpa med mig en flaska bubbel hem. Tjohoooo! :)
 
Nu är det enda orosmomentet att första tillfällena på distanskursen är obligatoriska och alla mina kurser har detta på olika dagar (och mitt på dagen!), vilket ställer till det en del när man jobbar heltid. Har dock skickat ett mail till Komvux för att se om detta på något sätt går att lösa. I värsta fall får jag ansöka om tjänstledigt dessa tre dagar (DYRT) och hoppas på att jag får det beviljat. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0