Året som gått

Bilder från året som gått. Dock inte från oktober då dessa bilder inte kunde laddas upp korrekt på bloggen.

Januari - Jag jobbade då på I Ur & Skur förskola och frös brallorna av mig. Ostkväll hos pappa.
 

Februari - Vi drog till Thailand i 3 veckor med pappa och Jeanette. Pattaya, Koh Samet, Koh Chang.


Mars - Vi förlovade oss och i slutet av månaden gick jag på ost- och vinprovning med Malin.

April: Jag hänger en del hos mamma i Liljeholmen och vi tar oss över bron till Söder och lunchar.

Maj - Vi börjar renovera klart lägenheten hemma och det varvas med avkopplande läsning.

Juni - Sommaren är äntligen här och det blir många mysiga måltider och drinkar på olika restauranger med nära och kära.

Juli - Även denna månad blir det skönt häng med nära och kära. Den årliga sommarfesten hos pappa är grym även detta år.

Augusti - Promenerar en del i närområdet och vi lägger ut lägenheten till försäljning.

September - Börjar på mitt nya jobb och hänger mycket på vackra Djurgården. 


November: Vi är ute hos Peters brorsa, äter middag och bubblar. Vi åkte också iväg på en himla massa hockeymatcher som min lillebror spelade.

December - Ingen stress detta år. Bara lugnt och skönt med fina julklappar. Årlig jullunch hos svärföräldrarna och sedan stora julbordet hos pappa. Nyår firade vi hos min pappa :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0